sobota, 22 maja 2010

Prawie Warhol .....


.....a ,że prawie robi wielka różnicę - jak to mówią w Pańci ulubionej reklamie - nie aspiruję do podszywania sie pod nazwisko Wielkiego Twórcy. Dawno mnie tu nie było , a że pasuje raz na jakiś czas zaznaczyć swoją obecnosć....WIĘC JESTEM !.
Pańcia zrobiła mnie  tym razem - nie na szaro bynajmniej - na kolorowo i podobno w takiej odsłonie warholowskiej mam zawisnąć w gabinecie u Pani Doktor mojej  kochanej. No cóż sława zobowiązuje ..... Jestem posiadaczem palmy pierwszeństwa  pod nazwą : Jedyny- Szczególny-Niedościgniony -Przedstawiciel-ADHD .
Podobno ja i Warhol  mamy cos ze soba wspólnego : on jest Warhol a ja warchoł ;-)))))


prawie Warhol


prawdziwy Warhol /  zdjęcie ze źródeł Google /

3 komentarze:

Magda pisze...

Zakochanaś po uszy...i pewnie z wzajemnością:))

Beatta pisze...

Prawdziwy Warhol to pikuś;)

ana z maroka pisze...

"Prawie Warhol" lepszy niż Warhol :)