niedziela, 29 sierpnia 2010

Na minusie....

Wszystko totalnie na minusie ! Prawie 3 tygodnie Dukana zaowocowały sześcioma kilogramami   co daje ponad jeden rozmiar mniej !!!!Na minusie moje sierpniowe bywanie na blogu , bo jakoś tak nie było weny ani nic ciekawego się nie wydarzyło . Na minusie zatem ilość postów ;-((( . Na minusie finanse w związku z efektem dukanowej diety . Generalnie jednak te minusy nie takie tragiczne .....
Znalazłam zdjęcia urodzinowego tortu Młodego , chociaż sobie trochę popatrzę.....

5 komentarzy:

Magda pisze...

Gratuluje imponujacego minusa:)
Bilans w takiej sytuacji jest zawsze in plus;)

mama ammara pisze...

Jolu,
Tort jest arcydziełem! Chciałabym tez taki umieć zrobić dziecku na urodziny, ale moje zdolności kończą się na szarlotce,a i tak się cieszę, że mi wychodzi :-).
A ubytku gratuluję! Teraz pewnie nowa bluzka pięknie leży?!
Uściski!
Ps. znam osobę, która bardzo dużo zeszczuplała na tej diecie - niestety efekt jojo paskudny. Trzeba się potem bardzo pilnować.

Gosia pisze...

Łączę się z Tobą dietetycznie choć całkiem inną dietą.I też się pochwale - 1 miesiąc -5 kg :).Niedobrze być łasuchem.Potem się ma co się ma:" Pijawki i dieta ścisła".

W drodze... pisze...

Wielkie gratulacje !!! Może też się wezmę (ponownie) za tą dietę...

mama ammara pisze...

Jolanto, co jest czy ubytek wagi wpływa na Twoją wenę twórczą? Z wytęsknieniem wypatruję nowych wpisów! A w między czasie zapraszam do zabawy: http://jordaniaokiempolki.blogspot.com/2010/08/to-lubie.html - tu szczegóły, jeśli masz ochotę się zabawić (i na pewno udokumentować pięknymi zdjęciami :)).
Uściski!