czwartek, 23 września 2010

WRESZCIE !!!!!!

DOCZEKAŁAM !!!! Jesień , moja ukochana pora roku zaczęła panowanie !!!! I to jak zaczęła , po królewsku , w pełnym słońcu ! Ach jakie kolory juz sie pojawiły , zapachy juz  też jesienne , wilgotne  i ciężkie. Teraz to się będzie fociło !!!! Na pewno sporo zdjęć jesiennych wam pokażę ...A dzisiaj klasyczna złota nasza jesień w moim wydaniu , dopiero delikatnie zażółcone listki , troche pomarańczu , jeszcze sporo słońca ....Wszystkie najpyszniejsze barwy jeszcze przed nami !











7 komentarzy:

Kerry-Marta pisze...

Przepiekne zdjecia. tak samo jak ty uwielbiam jesień.

Magda pisze...

Oj pyszna !! zdecydowanie kolorystycznie najpiekniejsza z czterech sióstr.agnarap

Magda pisze...

agnarap nic nie znaczy...słowo weryfikujace mi sie wpisało nie w tę rubryczke co trzeba ;)

Beatta pisze...

Cudneee!!! Oczekuję dalszego ciągu :) Niecierpliwie :)

mama ammara pisze...

Jolu, też uwielbiam jesień. Cała jestem "jesienna" - się jesienią urodziłam, koloryt mam jesienny :). A na Twoich zdjęciach to czysta magia. Zdecydowanie czekam na więcej, a tymczasem proszę przyjmij moje wyróżnienie:
Jordania Okiem Polki - Wyróżnienie
Uściski!

Jo. pisze...

jakże ja się cieszę KOCHANE ,że tak jak ja lubicie jesień , solennie obiecuje ,że ciag dalszy będzie i to niebawem.

mamie Ammara dziękuje raz jeszcze za tak piękną NAGRODĘ ;-)))

Arabella pisze...

Witam :)
Jestem tu po raz pierwszy (z odnośnika na blogu mamy Ammara)

Przepiękne zdjęcia!!!
Też uważam że jesień to wspaniały czas na fotografię, cudne kolory,idealne światło (wiadomo,nie zawsze)ale taka prawdziwa złota jesień jest magiczna! i bardzo romantyczna :)

Dodam tylko że dzisiaj przeczytałam wiadomość że zima zaczyna się już za 2 tyg :( tak że trzeba się spieszyć o korzystać z tych pięknych kolorów póki można :)

Pozdrawiam ciepło,
Arabella