czwartek, 3 listopada 2011

Bad food - bad dog !!!! FOTOREKLAMOŻERCY

Wcisnąłem się tu dziś na żywca , bo pasuje zrobić jakąś przerwę w tych portugalskich doniesieniach ! Ja tam nikogo straszyć nie zamierzam , karmią mnie dobrze  - no wypaśnie nawet  ale .... dbacie o swoich pupili ? Dbacie ? Zróbcie kochani rachunek sumienia ,bo może się źle skończyć jak nas zaniedbacie .... Ja tam nikogo nie straszę ........
Kalif z Ruchu Obrony Wszystkiego Co Na Czterech Łapach

ps. No nie żartuje chyba ten mój pies , reklamki cudowne i pooglądajcie dokładnie szczegóły ....bo te bestie nasze mogą do wszystkiego być zdolne .
Pańcia









2 komentarze:

Beatta pisze...

Nie ma żartów, trzeba się pilnować ;)
Czwarte zdjęcie: demaskator :)

Edita pisze...

hahaah dobre! ostatnie moje ulubione:)
usciski dla Kalifka