środa, 16 czerwca 2010

Taki misz-masz


Zakorkowało sie jakoś na amen .....i jak w skeczu młodego Stuhra   "jest fajnie , siedzimy se , nic się  nie dzieje ..." A w telegraficznym skrócie to : pogryzły mnie komary , czekam czy najdzie mnie ospa -bo z takową miałam styczność , a w dzieciństwie mnie obeszła , coś tam bez entuzjazmu focę sobie , odkurzacz się zepsuł więc kupiłam nowy ,odcelebrowalam imieniny , a poza tym proza codzienna.....
Z ostatniego focenia  -czerwcowa gwiazda dnia -  Papaver Orientale  czyli cudny ,wielki mak orientalny .










6 komentarzy:

Magda pisze...

rzeczywiście cudny, nie do podrobienia:)

Emocja pisze...

Jolu,to ja spoznione zyczenia posylam,zdrowka i usmiechow moc!!!
Zdjecia sa boskie:) jak zawsze!
Uwielbiam maki,kocham wrecz,wszystko co w maki,to ulubione,np filizanka:))i obraz Lempickiej hahaha
pozdrawiam Cie serdecznie!

Espresso pisze...

Cudoooo!

Unknown pisze...

Szarpejku witaj :) Zazwyczaj tylko czytam blogi, ale powstrzymuję się od komentarzy, ale w Twoim przypadku po prostu muszę zrobić wyjątek :) Zachwycasz mnie swoimi zdjęciami... I nie mówię tylko o tym, co fotografujesz - mówię szczególnie o ich stronie technicznej - kolorach, perfekcyjnym nasyceniu barw, bardzo ciekawych kompozycjach. Zdjęcia z Krakowa szczególnie przypadły mi do serca, gdyż jest to moje rodzinne miasto i choć życie rzuciło mnie do Anglii, to Kraków jest dla mnie zawsze :Wyspą Sentymentalną". Napisz mi proszę, jeśli to nie tajemnica, jakim aparatem robisz te cudne fotki? Czy to zdjęcia prosto z aparatu, czy też jakoś je obrabiasz? No i przede wszystkim - TAK TRZYMAJ! - robisz świetne zdjęcia, prawdziwa uczta dla zmysłów :) :) :)

Jo. pisze...

Rozpieszczacie mnie ! Byłabym jednak nieszczera ,gdybym powiedziała tylko dziękuję ;-)
Wasze komentarze chwalące moje prace są dla mnie niezwykle cenne i zawsze powodują wyrastanie skrzydeł , więc zamykam szybko okna zeby nie wyfrunąc ;-) Nie ma lepszej nagrody niz swiadomosć ,ze moje focenie wzbudza pozytywne emocje .
Magdo i Espresso - macie racje cudowne , a na żywo to dopiero był widok !
Emocjo , Edytko zatem dedykuję ci je w całośći !!!!
Magdaleno , tylu ciepłych słow dawno nie słyszałam .Poprostu aż mnie zatkało. Bardzo mnie dowartościowałaś ;-)zapraszam do zaglądania do mnie. Zdjęcia robię Nikonem D300 , której to markę wywyższam nad Cannona ;-). Zasługą jest tez posiadanie sporego grona obiektywów , gdyż dają rózne efekty. Cały czas podkreślam ,ze nie uzywam zadnych specjalnych programów do obróbki zdjeć !!!!Uchowaj Boze przed Photoshopem !!!
Dośc konserwatywnie podchodzę do tematu i staram sie pracowac nad powstaniem zdjęcia . Jedyne do czego sie przyznaję to ewentualne ciecia dla polepszenia kadru .Fotografia stała sie moją wielką pasją i sama staram sie do czegoś dochodzic metodą prób i błędów .
Jeszcze raz dziekuje wszystkim za ciepłe słowa i pozdrawiam

Unknown pisze...

Szarpejku :) Cieszę się bardzo. Jak już wspomniałam, na blogach wypowiadam się niezmiernie rzadko, ale u Ciebie po prostu nie mogłam sobie odmówić :) Co do sprzętu - nie dziwi mnie już jakość Twoich zdjęć - Nikony są świetne w oddawaniu nasycenia kolorów. Osobiście używam Pentaxa, ale właśnie Nikon będzie moim następnym aparatem. A ponieważ kocham zwłaszcza fotografię makro, której u Ciebie jest sporo, to przycupnę tu na blogu i będę "ucztować". Pozdrawiam serdecznie :)