niedziela, 19 grudnia 2010

AUDIOTELE ;-))))

Nic  co ludzkie, nie jest nam    /PSOM  OCZYWISCIE  / obce  . W końcu na spacerku sobie byłem i potrzebie fizjologicznej ulżyłem....a tu pańcia ma problem !!!! Osiusiałem drzewo i powstał dylemat  - czy w związku z tym  : to
a/  DRZEWO SIĘ DO NAS UŚMIECHNĘŁO ,
b/ POPATRZAŁO Z DEZAPROBATĄ   czy
c/ WRĘCZ WYSTRASZYŁO
z  powodu mojego  "wybryku" ....ale jak by na to nie patrzeć minę ze śniegowej kołderki miało ciekawą
 ;-)))) .
Odpowiedź z zaznaczeniem poprawnej wersji a, b lub c proszę kierować do mnie . O nagrodzie jeszcze porozmawiamy....  Kalifek

3 komentarze:

W drodze... pisze...

Odpowiedź d - zdziwiło bardzo, aż szczęka mu opadła ;)

Beatta pisze...

Odp. a: usmiechnelo sie oczywiscie! Pelna geba ;)

Emocja pisze...

hahahahah a ja widze sroga mine w stylu:"Ty Lobuzie";)

Jolu zdrowych i radosnych Swiat zycze dla Ciebie i Twoich najblizszych!!!Usciski i moc buziakow!:)