piątek, 31 grudnia 2010

ZARAZA ;-)

Zaraziłam się ! Bynajmniej  nie jakimś dziadostwem  - zaraziłam się tropieniem REWELACYJNYCH zdjęć z kampanii reklamowych  , takich wcale, lub mało u nas znanych . Chciałabym odnaleźć w tych zdjęciach inspiracje dla siebie a i Wam na Nowy Rok również tego życzę . Co jakis czas pochwalę się tym co wygrzebałam w netowych czeluściach i niniejszym ogłaszam ,że oto z dniem dzisiejszym , w wigilię nastania 2011 roku  rozpoczynam funkcjonowanie nowej serii postów , a co za tym idzie , nowej etykiety pod nazwą  FOTOREKLAMOŻERCY .
Mogę obiecać ,że zdjecia będą  : cudowne , zaskakujace , zabawne , pouczajace  no po prostu ZAJEFAJNE !!!! ;-)))) . Zaczynam - wg. mnie - z pułapu niższego . Trochę tych fotek już wyszperałam , więc mam porównanie , ale to dobrze ,bo apetyt będzie wzrastał w miarę jedzenia....
 Dziś zdjecia  pochodzące z kampanii reklamowej szampana Martini Asti , a że  trunku jakiego poleje sie w dzisiejszą noc najwięcej - temat jak najbardziej akuratny.
Oto cztery zywioły Martini : Ziemia , Woda , Ogień i Powietrze !!!!
/oczywiście po kliknięciu , zdjęcia powiekszają się - zdecydowanie doradzam takie oglądanie  /

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!!!!















1 komentarz:

W drodze... pisze...

Bardzo dobry pomysł, chętnie popodziwiam i może poszukam jakowyś inspiracji dla siebie :):) Szczęśliwego Nowego Roku :)