niedziela, 9 października 2011

Kalifkowe WYBORY

Mam psa . Myślałam ,ze mam psa . Mam kurę w psim ciele . Do tego kura owa jest tak jakby myśląca , a już na pewno rozróżniająca kolory ;-))) . Całe życie gdzieś tam wiedziałam , że psy kolorów  nie rozróżniają  , więc mój jest albo ewenementem , albo oszustem jakimś , albo  rozróżnia kolory po zapachu ;-)).
Rozsypały się po podłodze M & M 'sy , z prędkościa światła pojawił się pies czyli owa rzeczona kura....  I  co pso-kura zaczęła robić ?  No macie rację -  zbierać , jeść ,konsumować , połykać  ale nie jak przysłowiowa ślepa kura ,której trafiło się ziarno . KURA no czy tam pies WYBIERAŁA TYLKO ...CZERWONE !!!!!
W świetle dzisiejszego, jakby historycznego dnia trwających w naszym kraju wyborów sytuacja wydała mi się no.... co najmniej prowokująco - dziwna , zważywszy na kolor wybieranych kulek !!!!
Stojąc ,ogarnięta paraliżem , obserwowałam dalej....potem było już jak poleci - bez różnicy !
Zatem najnormalniej w świecie pso-kura zrobiła mnie w konia - nażarła sie bezkarnie M&M'sów , pod płaszczykiem wyborów ;-)))
Jakież ludzkie mi się to wydało  , a mając w  pamięci fakt ,że Kalifek i szpinak je, i kapustę duszoną , i buraczki czerwone,  i w zasadzie niczym nie pogardzi / w grę nie wchodzi cytryna i chałwa ;-)))) / to już w ogóle mnie nie dziwi teraz ,że doskonale idzie mu jedzenie  z łyżki czy widelca . Do tej pory myślałam ,że tylko na maxa jest rozwydrzony , ale teraz już nie wiem czym ten mój pies jest ????
Ciągle tylko z podziwu nie mogę wyjść ...czemu kurcze ...czerwone.......
Jak na zawołanie znalazło się też okraszenie tego posta  serią świetnych reklam  / pamiętacie moje propozycje FOTOREKLAMOŻERCZE ? / bo i M&M'sów dotyczą i  wyborów , które owe kulki ogłosiły ...... Coś za dużo tych zbiegów okoliczności , wygląda to jak najzwyklejsza ustawka .....
Ja w każdym razie najbardziej lubię NIEBIESKIE !!!!!
Smacznego !!!!!!














2 komentarze:

mama ammara pisze...

może coś w tym jest ... co za pies!Super napisane, ja też najbardziej niebieskie :), a rysunki vintagowe podobają mi się ogromnie :).

Emocja pisze...

hahahahah ja tez niebieskie;)
ale madra psina! ale czemu czerwone? to ciekawe:)

tak sie ciesze,ze wrocilas!:)