sobota, 22 października 2011

Pawie oczka ......tytułem zachęty ;-)))

Bynajmniej nie zaginęłam znowu ;-)  , penetrowałam Portugalię ..... Penetrowałam to właściwie za dużo powiedziane - przeleciałam jak tornado, ale JUŻ WIEM  ,że szybko tam wrócę !!!! Zeby się w tym postanowieniu utwierdzać i motywować , będę się  dzieliła z Wami moimi przeżyciami i wspomnieniami. Póki co jestem na etapie obrabiania zdjęć a praca to niemała ....Nafociłam  ok 1200 sztuk , ale jak znam życie to jakieś 300 pójdzie w piec ;-).
Dzisiaj takie ślicznutkie coś.....popełnione w samolocie .....a że słoneczko mocno świeciło to szybka samolotowa miała tęczowy refleks  i  zdjęciuszko jak dla mnie arcyciekawe wyszło......
Zbiorniki wodne zamieniły się w pawie oczka  , fotka w stanie oryginalnym  - powstała bez żadnego programu ulepszajacego ;-)))


2 komentarze:

mama ammara pisze...

Jolu - świetne naprawdę! Nie mogę się już doczekać ciągu dalszego ... uściski!

Edita pisze...

jak dla nie rewelacja!! niesamowite,ze tak wyszlo...skojarzylo mi sie to z witrazem,super!

Portugalia powiadasz,tez super:) poogladam z ciekawoscia,bo nigdy nie bylam:)