poniedziałek, 22 lutego 2010

DWIE NOWOŚCI

Pierwsza , zauważalna dla moich gości - zmieniłam szablon !!! Kropeczki mnie juz męczyły , a poza tym w tamtej opcji nie dalo sie umieszczać duzych zdjęć , co straaaaaasznie mnie wkurzało !!!! Pewnie jeszcze coś  udoskonalę ;-)))). W tym miejscu ukłony i podziękowania dla Emocji  , która bardzo mi pomogla. ;-)))

Druga -  SĄ , ROZKWITŁY !!!!. Minał tydzień jak chwaliłam sie swoimi wiośnianymi hiacyntami  /15.02. Kawałek wiosny zimą  /   W domku cieplutko ,więc rozkwitły jak szalone .Jest wśród nich jeden oszust ;-))) , wszystkie miały być niebiesko-liliowe , a trafił sie jeden różowy ! Jest zdecydowanym outsiderem w całej tej hodowli , bo nie dośc ,że różowy to jeszcze dużo większy . Takie brzydkie kaczątko - tyle ,że ładne !

RÓŻOWY OUTSIDER  ;-)))))




PRZEDSTAWICIEL WIĘKSZOŚCI

1 komentarz:

Emocja pisze...

Prosze,jak tu teraz PIEKNIE!!!
Ciesze sie,ze bylam pomocna:)