poniedziałek, 22 lutego 2010

Po prostu Bolognese

Tym czym dla mnie jest kapusniak , leniwe czy ogórki malosolne / ale zestaw ;-)) / , tym dla mojego syna spaghetti bolonese . Jest to potrawa , na którą scislego przepisu chyba nie ma .Są liczne mutacje , które w rezultacie danie to i tak stworzą bez trudnosci. Zatem konkretnego przepisu tu nie podam , powiem tylko ,że jest kilka zasad ,których zawsze przestrzegam żeby wyszlo pyszniutko !!!!
Otóż : mięsko zawsze cielęce ,ser tylko oryginalny parmezan i masdaamer , przecier najlepiej z kartonika o pólplynnej konsystencji , no i moja specjalna mieszanka ziól ,duuuuużoooo czosnku i ziólka także swieże jesli akurat się da....
Uwiecznilam calą tę akcję z gotowaniem , bo doskonalę teraz mój warsztat fotografii kulinarnej oraz martwej natury. Weekend mialam więc pracowity , ale radosnie pracowity . Tak więc voila !!! Moje bolognese !!!

PS. gotowane w moim kochanym Philipiaku - cudo , nie garnki !!!












2 komentarze:

Emocja pisze...

Witaj! Wysylam do Ciebie maile i wysylam,a one wracaja jak bumerang,ze niby cos nie tak z adresem...Nie wiem dlaczego? Powiem teraz w wielkim skrocie co do zdjec.Nic nie robie z nimi,moze to faktycznie wybor szablonu.Wejdz w ustawienia,potem uklad,potem wybierz nowy szablon.Ja mam z drugiego rzedu ten pierwszy minima stretch sie nazywa.Uwazaj,bo jak go dasz to wszystko Ci sie na blogu zmieni,no ale tez sie rozciagnie na boki.A potem jak pisze post i dokladam zdjecie,to na tym roboczym poscie kliknij na zdjecie i pokaze sie pod nim mozliwosc wyboru wielkosci tego zdjecia(daj 'bardzo duze').Mam nadzieje,ze pomoglam.Sorrki,ze tu to pisze,ale nie chce,zebys myslala,ze z Twojej pomocy skorzystalam,a sama milcze:) Powodzenia

a bolognese wyglada pysznie!

Emocja pisze...

to znowu ja,bo widze,ze szablon zmieniony,super!Zdjecia tez mozesz powiekszyc.Na stronie pulpit nawigacyjny,u gory kliknij edytuj posty,potem kliknij edycja przy wybranym poscie,a potem kliknij na zdjecie,ktore juz tam masz i otworzy sie ta opcja jaki chcesz rozmiar,mam nadzieje,ze sie uda:)pisze tutaj,bo poczta znowu wraca...pozdrawiam!