środa, 17 marca 2010

Remanent

Laptop naładowany tysiącami zdjęć zaczyna cos mulić ! Zaczęłam w ramach porządku i remanentu przenosić to na dysk  zewnętrzny .Pasjami uwielbiam porządkowanie , katalogowanie i "układanie w pudełeczku" , więc praca nie okazała się dla mnie jakaś przykra.Przy okazji "odkryłam " kilka starych kolaży tematycznych i jedno co mi sie nasunęło to  WHAT A WONDERFUL WORLD , a jak to , to za ciosem stary dobry Louis Armstrong. Prawda jaki ten swiat cudny ?! Ach , byc rentierem i tylko podróżować i podróżować......

Słońce Bliskiegio Wschodu


Chmury nad Morzem Śródziemnym i Egejskim


Pustynia Arabska i Egipt


Wariacje na temat palmy





Wariacje botaniczne



Wariacje zoologiczne

3 komentarze:

W drodze... pisze...

Joluś i Ty mi coś piszesz o moich zdjęciach - to Twoje są przepiękne. Mi najbardziej podoba się zestaw Pustynia Arabska :)
Pozdrawiam cieplutko :)

Emocja pisze...

wszystkie zdjecia piekne,
slonce,palmy,kolory w botanicznym zestawie,zoologia i czerwony akcent;)
ale pustynia jest nie do pobicia,ma cos w sobie!

Magda pisze...

łałciu, jakie piekne...